Struktura urzędu
Wójt Gminy Sękowa:
|
……………….. | ![]() |
.
Sekretarz Gminy:
mgr Michał Diduch
tel. 018 351-80-16/17 wew. 23
Przyjmuje strony codziennie w godzinach pracy Urzędu
Referat Finansowo Budżetowy
Skarbnik: mgr Katarzyna Rak-Wachowska, kierownik referatu
tel. 018 351-80-16/17 wew. 32
email: skarbnik@sekowa.pl
Główny księgowy: inż. Tomasz Apola
tel. 018 351-80-16/17 wew. 27
Stanowisko ds. obsługi kasy: mgr Justyna Drzymała
tel. 018 351-80-16/17 wew. 27
Stanowisko ds. księgowości budżetowej: mgr Ewelina Stawarska
tel. 018 351-80-16/17 wew. 27
Stanowisko ds. płac: mgr Mariola Szarowicz
tel. 018 351-80-16/17 wew. 27
Stanowisko ds. wymiaru podatku i opłat lokalnych: mgr inż. Anna Załęska
tel. 018 351-80-16/17 wew. 24
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i ewidencji działalności gospodarczej: mgr Mateusz Ślęzak
tel. 018 351-80-16/17 wew. 24
Urząd Stanu Cywilnego
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego: mgr Justyna Świerz
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego: mgr Renata Wojnarska
tel. 018 351-80-16/17 wew. 26
Referat budownictwa, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Kierownik referatu prowadzący jednocześnie sprawy nieruchomości: mgr Justyna Świerz
tel. 018 351-80-16/17 wew. 25
Stanowisko ds. ochrony środowiska, utrzymania czystości i porządku, gospodarki leśnej: mgr Magdalena Kimla
tel. 018 351-80-16/17 wew. 33
Stanowisko ds. planu zagospodarowania przestrzennego, mienia komunalnego, uzdrowiska i zabytków:
mgr Katarzyna Wrzesińska: 018 351-80-16/17 wew. 30
(zastępstwo: inż. Maria Tomaszewska)
Stanowisko ds. ochrony powietrza, rolnictwa i programów ekologicznych:
mgr Benita Wojnarowicz tel. 018 351-80-16/17 wew. 33
Stanowisko ds. zimowego utrzymania dróg i chodników, organizacja prac publicznych:
Jacek Przepióra tel. 018 351-80-16/17 wew. 30
Stanowisko ds. infrastruktury drogowej i budownictwa
inż. Maria Tomaszewska tel. 018 351-80-16/17 wew. 29
Stanowisko ds. bezpieczeństwa ludności, spraw wojskowych i obronnych, gospodarowania budynkami publicznymi i nieruchomościami
mgr Jan Szczepański tel. 018 351-80-16/17 wew. 34
Referat Społeczno – Administracyjny
Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi kancelarii ogólnej oraz Rady Gminy: mgr Diana Drab
tel. 018 351-80-16/17 wew. 21
Stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i spraw kadrowych: Helena Walewska – Przepióra
tel. 018 351-80-16/17 wew. 26
Stanowisko ds. informatyzacji gminy: mgr Krzysztof Matusik
tel. 018 351-80-16/17 wew. 30
Pełnomocnik ds. profilaktyki alkoholowej: mgr Michał Diduch
tel. 018 351-80-16/17 wew. 23
Pełnomocnik ds. współpracy, pozyskiwania funduszy unijnych i promocji gminy: mgr Jacek Pięta
tel. 018 351-80-16/17 wew. 29
Zespół Inwestycji i Zamówień Publicznych
Kierownik Referatu Zespołu Inwestycji i Zamówień Publicznych inż. Przybyłowicz Urszula
tel. 018 351-80-16/17 wew. 30
mgr inż. Anna Smoła
mgr inż. Angelika Rak- Nowak
mgr inż. Kinga Szloch