RAPORT O STANIE GMNY ZA 2022 ROK – ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY SĘKOWA ZA 2022 ROK
13/06/2023RAPORT O STANIE GMINY ZA 2022 ROK- ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY SĘKOWA ZA 2022 ROK
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt Gminy Sękowa w terminie do 31 maja 2023r. przedstawia Radzie Gminy Sękowa Raport o stanie Gminy Sękowa za 2022 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Sękowa za 2022 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Sękowa.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „ Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego Rady zgłoszenia”.
Sesja na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Sękowa odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023r. (czwartek). W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 21 czerwca 2023r. (środy) do godziny 15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Sękowa.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy w Sekretariacie Urzędu Gminy Sękowa.
ZGŁOSZENIE
Ja, niżej podpisany/y …………………………………………………………………………………………………………….
Zamieszkała/y ………………………………………………………………………………………………………………………. ( dokładny adres zamieszkania na terenie gminy)
zgłaszam swój udział w debacie nad Raportem o stanie Gminy Sękowa za 2022r.
…………………………………………………… ( data i podpis)
Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:
l.p | Imię i nazwisko | Podpis |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
9. |
|
|
10. |
|
|
11. |
|
|
12. |
|
|
13. |
|
|
14. |
|
|
15. |
|
|
16. |
|
|
17. |
|
|
18. |
|
|
19. |
|
|
20. |
|
|
21.
|
||
22. |
||
23.
|
||
24. |
|
|
25.
|
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Gmina Sękowa, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, 0-18 351-80-16
Dane kontaktowe do nowego Inspektora Ochrony Danych:
Marek Białek, kom. 667 700 266, email: inspektor@prolex.plus
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.