Przejdź do treści
Logo BIP prowadzące po kliknięciu do strony Biuletynu Informacji Publicznej
Panorama Gminy

RAPORT O STANIE GMNY ZA 2022 ROK – ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY SĘKOWA ZA 2022 ROK

13/06/2023 Autor: admin_2

RAPORT O STANIE GMINY ZA 2022 ROK- ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY SĘKOWA ZA 2022 ROK

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt Gminy Sękowa w terminie do 31 maja 2023r. przedstawia Radzie Gminy Sękowa Raport o stanie Gminy Sękowa za 2022 rok.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Sękowa za 2022 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Sękowa.

Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „ Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego Rady zgłoszenia”.

Sesja na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Sękowa odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023r. (czwartek). W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 21 czerwca 2023r. (środy) do godziny 15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Sękowa.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a  także  na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy w Sekretariacie Urzędu Gminy Sękowa.

                                                           ZGŁOSZENIE

Ja, niżej podpisany/y  …………………………………………………………………………………………………………….

Zamieszkała/y ……………………………………………………………………………………………………………………….                                 ( dokładny adres zamieszkania na terenie gminy)

zgłaszam swój udział w debacie nad Raportem o stanie Gminy Sękowa za 2022r.

                                                                                               ……………………………………………………                                                                                                           ( data i podpis)

Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:

l.p Imię i nazwisko Podpis
 

 

 
 

 

 
3.  

 

 
4.  

 

 
5.  

 

 
6.  

 

 
7.  

 

 
8.  

 

 
9.  

 

 
10.  

 

 
11.  

 

 
12.  

 

 
13.  

 

 
14.  

 

 
15.  

 

 
16.  

 

 
17.  

 

 
18.  

 

 
19.  

 

 
20.  

 

 
21.

 

   
 

22.

   
23.

 

   
24.  

 

 
25.

 

   

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych  Gmina Sękowa, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, 0-18 351-80-16

Dane kontaktowe do nowego Inspektora Ochrony Danych:
Marek Białek, kom. 667 700 266, email: inspektor@prolex.plus

Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.

Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

 

Skip to content