Przejdź do treści
Logo BIP prowadzące po kliknięciu do strony Biuletynu Informacji Publicznej
Panorama Gminy

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Sękowa

06/06/2023 Autor: admin_2

                                                                                                                              Sękowa,  06.06.2023r.

 

 

OBWIESZCZENIE

Wójta  Gminy Sękowa

 

 

Na podstawie art.17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Sękowa Uchwały Nr XLVIIII/482/2023 z 26 maja 2023r., w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sękowa „Sękowa – działki nr: 23, 24, 25, 117”,  stanowiącego zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sękowa, przyjętego Uchwałą Nr XVII/112/2004 Rady Gminy Sękowa z dnia 26 listopada 2004 r. (Dz. U. Woj. Małop. Nr 439 poz. 5076 z 2004 r. ze zm.). Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenu będzie obejmował zakres określony w art.15 ust. 2, ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977). Równocześnie w związku, z art. 46 pkt 1, art.39 oraz art.54 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2022r. poz.1029 ze zm.), zawiadamiam o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej do ww. planu.

Zawiadamiam, iż wnioski do ww. dokumentów, mogą być składane w terminie do 21 dni od daty ukazania się ww. ogłoszenia tj. do dnia 27.06.2023r.  Wnioski można składać na piśmie w Urzędzie Gminy Sękowa, przesyłać na adres Urzędu: 38-307 Sękowa,  Sękowa 252 lub przesyłać drogą elektroniczną na adres: ugsekowa@sekowa.pl. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO

  1. dane osobowe podawane są w celu składania wniosków do zmiany mpzp i będą przetwarzane do   momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane do archiwum w Urzędzie Gminy Sękowa jako dokumenty kategorii „A”, zgodnie z przepisami dot. archiwizacji dokumentów
  2. administratorem podanych danych osobowych jest Wójt Gminy Sękowa, z siedzibą: 38-307 Sękowa 252 (18) 351 80 16, e-mail: ugsekowa@sekowa.pl,
  3. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, nie podanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem wniosków  bez rozpoznania,
  4. składający wnioski  ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  5. składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  6. podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 17 pkt 9 , 11 i art.18  ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977),
  7. składający wniosek  ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania podanych danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wnioski,
  8. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Sękowa: e mail: inspektor@prolex.plus

Wójt Gminy Sękowa

Małgorzata Małuch

zał nr1-Sękowa 23,24,25 z numerem uchwały(2)

zał-2-Sękowa-dz117 z numerem uchwały(2)

 

Skip to content