Przejdź do treści
Logo BIP prowadzące po kliknięciu do strony Biuletynu Informacji Publicznej
Panorama Gminy

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

20/01/2021 Autor: admin

.

.

.

.

.

.

Wójt Gminy Sękowa

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

.

Nazwa i  adres  jednostki : Urząd  Gminy w  Sękowej , 38-307 Sękowa 252 

Nazwa stanowiska  urzędniczego: młodszy referent

Komórka Urzędu:  Zespół Inwestycji i Zamówień Publicznych

 

I. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na w/w  stanowisku:

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność  do czynności prawnych  oraz  korzystanie w pełni z  praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe
  • osoba nie karana za  przestępstwo popełnione umyślnie,
  • osoba nie karana za naruszenie dyscypliny o finansach publicznych,
  • dobry stan  zdrowia  pozwalający  na  zatrudnienie na  danym stanowisku,
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym  szczególności znajomość przepisów ustaw: o  samorządzie  gminnym, prawo budowlane,  zagospodarowaniu przestrzennym, drogach publicznych, gospodarce  nieruchomościami, lecznictwie  uzdrowiskowym, ochronie środowiska, Prawo zamówień  publicznych oraz ustawy o finansach publicznych,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • ukończone studia wyższe na  kierunku:  ochrona środowiska, budownictwo
  • doświadczenie zawodowe na  podobnym stanowisku,
  • uprawienia budowlane (drogowe, konstrukcyjno-budowlane),
  • staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  • zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  • umiejętność stosowania i interpretacji przepisów;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  • znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office;
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

II. Wymagane dokumenty:

 

  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie,
  • dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO,
  • oświadczenie kandydata o  zapoznaniu się  z klauzulą  informacyjną  dla osób ubiegających  się  o  zatrudnienie w Urzędzie  Gminy dotyczącą  ochrony  danych osobowych.
  • ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

III. Zakres wykonywania zadań  na  danym  stanowisku:

 

Prowadzenie spraw z  zakresu:

  • budownictwa – realizacja remontów i inwestycji gminnych,
  • występowanie do właściwych instytucji w sprawie uzgodnień, zgłoszeń oraz pozwoleń budowlanych,
  • koordynacji robót budowlanych,
  • odbiorów inwestycji i przekazania w użytkowanie,
  • nadzoru nad wykonaniem umów po przeprowadzonych przetargach, w tym rozliczanie zakresu prac wspólnie z inspektorem nadzoru, kompletowanie dokumentacji w tym zakresie,

 

IV. Sposób i termin składania ofert

 

  • Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z  dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent w Zespole Inwestycji i Zamówień publicznych” w  terminie do dnia  3 lutego 2021 r.  do godz. 1200.:
  • w sekretariacie Urzędu Gminy Sękowa pok. Nr 9,
  • listownie na adres: Urząd Gminy Sękowa, Sękowa 252, 38-307 Sękowa

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

Oferty  które  wpłyną  po określonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Nabór  przeprowadzi  komisja  powołana  przez  Wójta Gminy Sękowa. Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz
z terminem pisemnego testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń. Kandydaci  zakwalifikowani zostaną  powiadomieni  o terminie  rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona  na  stronie  internetowej oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. Dodatkowych informacji udziela Pan mgr Michał Diduch – Sekretarz Gminy nr tel. 018  3518025.

Osoba zatrudniona na stanowisku młodszego referenta, podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej w okresie do 3-ch miesięcy od momentu zatrudnienia zakończonej egzaminem( art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U 2019 poz. 1282 z  późn.zm.).

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o nie karalności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku naboru przed podpisaniem umowy o pracę.

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sękowa w rozumieniu przepisów ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

VI. Warunki pracy i płacy:

Zatrudnienie na   podstawie  umowy  o pracę na czas określony;

Wymiar  czasu  pracy :  pełny  wymiar  czasu  pracy – 1  etat (40 godz. tygodniowo, od  poniedziałku do piątku);

Rodzaj pracy: praca  przy  komputerze o  charakterze administracyjno – biurowym, wymagającą dużego stopnia  samodzielności, praca w terenie przy nadzorze nad inwestycjami.

Zasady wynagradzania  zgodnie z  rozporządzeniem  Rady Ministrów  z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania  pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 z póżn zm.), oraz zarządzeniem Nr 148/2017 Wójta Gminy Sękowa z  dnia 11.12.2017 r. w  sprawie ustalenia  regulaminu wynagradzania  pracowników    zatrudnionych w  Urzędzie  Gminy Sękowa.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 – dalej „RODO” informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Sękowej, Sękowa 252, 38-307 Sękowa, 0-18 351-80-16
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@prolex.plus lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
  4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
    a) 1 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z art 221 § 1 oraz § 3-5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz art. 6 i 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
    b) 2. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    c) 3 6 ust. 1 lit. a RODO.
  5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
  6. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują państwu następujące prawa:

– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

– prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się  z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

– w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Skip to content