Przejdź do treści
Logo BIP prowadzące po kliknięciu do strony Biuletynu Informacji Publicznej
Panorama Gminy

Przypomnienie o obowiązku składania deklaracji do CEEB

22/09/2021 Autor: admin

Nowy obowiązek informacyjny wszedł w życie 1 lipca 2021 r.  Każdy właściciel lub zarządca budynku/lokalu który posiada źródło ciepła o mocy do 1 MW ma obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB). Wszelkie informacje dostępne są na stronie Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego:   https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq

Deklarację można złożyć:

– w formie papierowej – wypełniony dokument można wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Sękowa (pokój nr 6A w godzinach pracy urzędu)

– w formie elektronicznej – za pośrednictwem systemu teleinformatycznego CEEB, korzystając z Profilu Zaufanego pod adresem: https://zone.gunb.gov.pl/

Deklaracje można pobrać także ze strony internetowej tut. Urzędu pod adresem: http://www.sekowa.pl/strefa_mieszkanca/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow/

Uwaga! Obowiązek złożenia deklaracji jest nałożony ustawowo (ustawa z dnia 28 października 2020 r. o zmianie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz niektórych innych ustaw) i za jego niewypełnienie grozi grzywna do 5 tysięcy złotych.

Skip to content